Snö? Jul?

Jaha ja? Sitter på sista lektionen nu och kollar ut på en vit stad! Skönt att vi slutar snart men kan inte snön sluta så jag slipper se ut som värsta snögubben när jag kommer hem? Någon sa till mig att det skulle bli varmare nu men vet inte om jag tycker att det blir varmt av snö. Snön är nog det riktiga tecknet på att sommaren är över och att julen närmar sig. Okej, Snö är inte bara kallt och jobbigt. Det kan vara ganska mysigt också. Sålänge jag är inne vid brasan och det är ute (A) Men nu är det typ värsta snästormen och jag måste ut sen :S  Men det värsta med snö, verkligen det värsta! är när det börjar smällta! Slask överallt!!

Okej, men nu närmar julen sig. Mysigt värre! Men sen är de julstres innan. Vad ska man köpa? Får ut och leta med Sara så man inte är ute i sista minuten! Okej detta säger jag varje år och ändå handlar jag dagen innan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0