Varumärke

Dolce & Gabbana The One


Att välja ett varumärke som jag tycker utrycker min personlighet är ganska svårt. Men jag har valt Dolca & Gabbana - The one. Det har jag gjort för att det är en perfym jag tycker luktar gott och jag använder den ofta. Det är då den som är min favorit och den blir som en del av mig. Jag kombinerar lätt personer med en viss doft. Dolce & Gabbana - the one är en perfym jag kan handla utan att bli besviken på den. Jag vet hur den luktar, vad den kostar och jag vet hur länge den varar.  

Det negativa är att den är ganska dyr och eftersom det är en perfym jag inte vill vara utan en längre tid blir det ganska dyrt i längden. En kostar ungefär 600 kronor men den varar också väldigt länge så man behöver inte köpa ny så ofta. Tillskillnad från andra där man kanske måste köpa en ny varje månad. Ett annat problem att det finns personer som är allergiska och får då besvär.


Kommentarer
Postat av: Garbomannen

God morgon! =)



Hoppas du får en bra dag.

2008-11-28 @ 09:30:54
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0